/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Iframe uden rame
Fra : jamera
Vist : 381 gange
25 point
Dato : 04-07-03 21:49

hej

Jeg vil gerne lave en Iframe uden ramme.........

<iframe src="doc.htm" width=150 height=150 frameborder=0 border=0 marginwidth=0 marginheight=0 scrolling="no"></iframe>

dette er ikke nok??.....hvad mangler jeg? Jeg har set det kan lade sig gøre....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-03 21:55

Sådan ser min ud.
<p align="center">
<IFRAME width="95%" height="88%" frameborder="0" SRC="Forside.htm"></IFRAME></p>
Den har ingen ramme, og står rent på en side.
Emesen.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 04-07-03 22:09

Du mangler <p> foran og </p> bagved.
Skriver du <p align="center"> foran, vil placeringen blive centreret

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 04-07-03 22:24

tak for hurtigt svar........

Det virker.......men da jeg skulle kode det ind i Frontpage kunne jeg ikke se det, først da jeg fik det oploaded er det uden ramme.........underligt....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-03 13:38

Hvis du vil se hvad du har lavet i FP - er det vigtigt at du allerførst opretter et websted på din egen comp. og når du forsøger med et eller andet skal det gemmes, stadig på din egen comp. Så kan du også se resultatet i "vis i browser".
Emesen.