/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Saphe alarm "virker ikke"
Fra : kimsdk
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 17-10-23 07:58

Hej
Nogen, der ligesom jeg og adskillige af mine kolleger, ikke mere får alarm på Saphe Pro, når der er fartkontrol (abonnements fornyelse er sket for en måned siden)?
Har ikke fået en eneste alarm de sidste tre uger, og bor i Vejle, hvor politiskolen holder til... De plejer at have kontroller hver uge.
Har haft softwaren afinstalleret og geninstalleret.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-10-23 10:27

Hvorfor ikke bare overholde fartgrænserne ?

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 17-10-23 11:20

Det gør jeg også!
Hvorfor ikke holde dig ude af samtaler, du ikke fatter?

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 17-10-23 12:27

Hvis man overholder fartgrænserne har man jo ikke brug for at stresse over om politiet er på jagt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-10-23 17:10

Så er den vist klar til at blive annulleret (som de plejer at blive)!

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 18-10-23 07:45

Nok fordi, du ikke kan svare, og svaret kommer fra andet sted!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-10-23 08:11

Næ, men har for længe siden besluttet med mig selv, at når annulleringsprocenten f.eks er 55% som hos dig, er det direkte spild af tid at hjælpe!

Kommentar
Fra : kimsdk

Dato : 18-10-23 08:16

Det er dæleme da også spild med dine totalt ligegyldige indlæg.
Stay out and save time!

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 18-10-23 09:43

Den dims er nok smækfyldt med kinesisk spionsoftware som overruler andre funktioner.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-23 18:26

Jeg syntes heller ikke at den "sikker" dims var særlig god og den ligger nu i min fejlkøbsskuffe.
Derimod viker mine "TomTom" gps`er ( jeg kører på nr 3 Tomtom Go Classic) og de siger dut dut hver gang jeg overskrider faten med bare et par km/ i timen. Og bliver jeg træt af alt det dut dut sætter jeg bilens (Dacia Sandero) indbyggede fartkontrol i gang med at overholde hastigheden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-10-23 01:10

Vi har en "OOONO CO-DRIVER" siddende i bilen og en APP på mobilen, det fungerer upåklageligt.
men det løser selvfølgelig ikke dit problem med Saphe alarmen.
Jeg håber der kommer en med en løsning på dit problem.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 19-10-23 08:22

Hvad kan fabrikantens support fortælle ?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 19-10-23 19:09

Citat
Hvad kan fabrikantens support fortælle ?

Det kan da ikke interessere dig Leif7 med dette fuldkommen ubehjælpelige og unødvendig svar her: https://www.kandu.dk/spg182185.aspx#2069568

kimsdk Prøv at kontakte Saphe her Telefon: 42 90 33 11 om problemet.

Godkendelse af svar
Fra : kimsdk

Dato : 20-10-23 07:42

Tak for svaret bentjuul.
Sidste udvej er nok at kontakte dem.