/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kommandopromt win 10
Fra : newface
Vist : 106 gange
500 point
Dato : 09-10-23 10:04

Sidder med win 10 på en USB nøgle på en tom HD,når jeg starter efter Boot,kommer Promt frem og vil have en kommando. ??? Hvilken ?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 09-10-23 11:25

Du kan f.eks skrive:

Dir C:

eller hvad nu dit drev hedder.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 09-10-23 11:55

Det lyder som om du har installeret Windows 10 på en USB-nøgle og vil starte den på en tom harddisk. Når du starter op, vises en prompt, der beder om en kommando. For at installere Windows 10 på din harddisk skal du skrive følgende kommando i prompten: setup.exe. Dette starter installationsprocessen. Jeg håber, at dette hjælper dig med at løse dit problem.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 09-10-23 13:08

Har downl win 10 fra microsoft side,til et USB stik

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 09-10-23 17:17

Har du prøvet at se hvad der ligger på USB ved at bruge kommandoen Dir som tidligere skrevet?

Annuller spørgsmålet
Fra : newface

Dato : 09-10-23 20:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål