/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brugernavn
Fra : l.Wils
Vist : 390 gange
3 point
Dato : 04-07-03 21:02

Jeg vil gerne endre mit brugernavn
det er vist lidt for tæt på mit virkelige jeg.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 04-07-03 21:12

Hej I.Wils.

Det gør du ved at gå ind i profil, og derefter rediger profil.

Hilsen Rita.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 21:15

Du kan kun ændre dit brugernavn ved at oprette en ny bruger.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 04-07-03 21:15

Hej I.Wils.

Det gør du ved at gå ind i Din profil ude til venstre under brugerservice, og derefter Rediger profil ude i højre side af skærmbilledet.

Hilsen Rita.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 04-07-03 21:20

UNDSKYLD................ .

Det var mig der havde læst forkert.

Hilsen Rita

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 04-07-03 21:49

Man kan ikke ændre sit navn .. så vidt jeg ved .. send en mail til kandu.dk .. de ændrer gerne navnet for dig!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 22:20

Nej de gør ikke.
Bliver man træt af sit brugernavn, må man oprrette et nyt og starte forfra.
Anden mulighed er der ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 23:00

Til Rellom:

Når man opretter et brugernavn skal man opgive personlige oplysninger. Hvis man nu vil have et nyt brugernavn, kan man så bare få et nyt og bevare det gamle?

Der er jo nogle hvorom man godt kan sige "kært barn har mange navne"

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 23:08

Hej ans

Ja, hvis du opretter et nyt brugernavn, vil du sådan set
have to brugernavne, eftersom det gamle ikke bliver slettet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 23:12

Er kandu ligeglad med om den samme bruger har flere navne? Det er efterhånden ikke til at finde ud af hvem der er hvem eller den sammme person?

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 23:22

Jeg tror, Kandu er ligeglad, så længe man ikke bruger de mange
brugernavne til at besvare sine egne spørgsmål.
Gør man det, og det bliver opdaget, bliver samtlige brugernavne
slettet af Kandu. Det er sket i et par tilfælde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 23:29

Det er kke fordi, at jeg vil ændre mit brugernavn, jeg er den som jeg er og vil vedblive med det. Jeg har bare på fornemmelsen, at der er nogle, som har flere brugernavne og svarer på egne spørgsmål. Måske er min fornemmelse forkert, for der er da ikke sket noget.

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 04-07-03 23:43

det er utroligt hvad man kan få skudt i skoene
jeg var bare for ærlig da jeg startede her,
men for at blive mer ærlig i spørgsmål og svar
må nan vel nok skjule sig bag et lille tyndt klæde
hilsen l

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 3 point
Dato : 05-07-03 00:39

hvis man skal skjule sig bag et lille tyndt klæde bliver man så mere ærlig? Misforstå mig ikke, men der har på det sidste her på kandu været samme brugere med forskellige brugernavne. Så bliver det tvivlsomt om man kan stole på vedkommende eller ej. Bliv dog ved med at være den du er.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 04-09-03 10:07

Tak for svaret ans.
Hilsen L.W.