/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg vil lytte til The voice.
Fra : Bragesvej
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 04-07-03 19:30

Hvordan kommer jeg til det, uden at gå ind på deres hjemmeside, Har jeg ikke en radio tuner på min pc? (Jeg har xp pro)

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 04-07-03 19:41

Hej

Gem dette i en HTML-file.

----------------------------------------------
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>The voice</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<EMBED pluginspage=http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=windows&sbp=media player&ar=Media&sba=Plugin& src=http://dix.media.webpartner.dk/voice width=0 height=0 type=application/x-mplayer2 audiostream="1" displaysize="0" autosize="0" showstatusbar="1" showcontrols="1" animationatstart="0" transparentatstart="0" autostart="1">
</BODY>
</HTML>
----------------------------------------------------------

Så har du The voice på pc!

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 60 point
Dato : 04-07-03 19:50

Eks.

Klik på START
så Klik på Programmer
så klik på Tilbehør
så klik på Notesblok

så indsætte dette i Notesblok

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>The voice</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<EMBED pluginspage=http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=windows&sbp=media player&ar=Media&sba=Plugin& src=http://dix.media.webpartner.dk/voice width=0 height=0 type=application/x-mplayer2 audiostream="1" displaysize="0" autosize="0" showstatusbar="1" showcontrols="1" animationatstart="0" transparentatstart="0" autostart="1">
</BODY>
</HTML>

Derefter klik på Filer
og klik på Gem som...
gem den så på dit Skrivebord med navn The voice.html
derefter gå du til dit Skrivebord og dklik på The voice.html
så har du nu The voice på PC

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-03 20:05

Fedt manner - det virker.
Emesen.
Altså ikke musikken - men din anvisning.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 04-07-03 20:25

Tak for svaret! men jeg har da en radio tuner på min pc, så jeg bla andet kan stille flere radio stationer ind, men hvor finder jeg den? (Jeg mener ikke det er media playeren) men en anden eller hur?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-03 20:38

Øh for resten undskyld "Bragesvej" det var ikke for at genere din musiksmag.
Emesen.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 04-07-03 20:47

Nu har vi en lokal station her hvor jeg bor (89.1) kan der gøres det samme som med The voice ?.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 04-07-03 20:48

Emesen der findes jo andre metoder *S*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-03 20:54

Den bruger jeg skam også.
Emesen.

Kommentar
Fra : viask

Dato : 04-07-03 22:30

Nej, hvad godt!!
Nu kan jeg også høre The voice.
Tak for det.

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 07-07-03 14:40

Tak for svaret Ishoey.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-07-03 15:53

Selv tak