/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Chrome lukker ned
Fra : susss
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 20-07-23 10:01

Hej har en Huawei mobil telefon .Lige pludselig vil den ikke holde chrome åben..den prøver også lukker den ned igen ...Faldt lidt om det på nettet som var fra 2021. Hvor der står jeg kan prøve at afindstallere den det kan jeg heller ikke få frem mystisk nok. Og for leden dag fik jeg lige pludselig to sms-er med nogle koder fra google..jeg ikke viste hvad og hvorfor..dem slettede jeg bare igen .da det virkede mystisk ..ved ikke om det har noget med dette problem her at gøre. Jeg kan godt tage min Google app og gå på nettet det virker. Men min chrome nej ..den er død.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-07-23 22:45

Prøv at geninstaller/ opdater crome, mener crome browser synger på sidste vers og den ikke kan bruges om XXX antal år.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-07-23 22:46

Glemte at det ske via Google Play/ andet, ikke på din tlf

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-07-23 12:05

Har fået det til at virke ..ved at flytte google app ud på skrive bordet så virkede chrome lige pludselig ..ander ikke hvorfor..men det er ok nu .