/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
problemer med at gemme
Fra : susss
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 12-07-23 07:40

Bruger et købt Photoshop element 14 til mine fotos...Har haft den i mange år...nu skriver den lige pludselig efter et redigeret billede jeg vil gemme...( Could not complete the image size because the scratch disks are full ?? Hvad betyder det ? Hvad kan jeg gøre ved det ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-23 08:16

Find et andet sted at gemme billedet.
Destinationsdrevet/adressen har ikke mere plads.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 12-07-23 13:31

Ja nu er jeg ved at flytte dem over på en ekstern hardisk .

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-23 13:45

God idé...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-23 16:53

Når du flytter vil der nok blive mere plads - men hvis du kopierer er der stadig fyldt op.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-07-23 17:30

Citat
Når du flytter vil der nok blive mere plads - men hvis du kopierer er der stadig fyldt op.

Det bør være logik for perlehøns

Kommentar
Fra : susss

Dato : 13-07-23 21:15

Jeg har flyttet nogle over på et usb stik og flere over på min ekstern hardisk ...også henter jeg fremover fotos ind d drevet...Det er jo mest fordi mine drone fotos og drone videoer fylder jo ret meget ..de er jo mega store .

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-07-23 22:23

Prøv også at lave en diskoprydning på dit C:\ drev

Kommentar
Fra : susss

Dato : 14-07-23 07:32

Diskoprydning...vælger man så selv hvad den skal slette ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-07-23 09:54

Ja, den kommer med et forslag, som du siger OK eller Annuler til

Kommentar
Fra : susss

Dato : 17-07-23 07:31

Har fået lidt mere plads nu ...men der er sikkert meget mere som kan slettes.