/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Tp-link camera og tapo skyen
Fra : Eyvind
Vist : 260 gange
300 point
Dato : 02-07-23 13:59

Er der nogen her som kender/bruger cameraskyen som følger med eks. Tapo 210. (Ej gratis)
Gode råd modtages.
Eyvind.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 03-07-23 06:42

jeg har 2 sygonix Camera kørende. De skal bruge en tyra sky for at gemme motion detektion.
dette virker fint men er lidt omstendeligt at få sat op. ville så gerne have det til at arbejde sammen med google men nej. købte så en google med skærm. det kan se camera men, skal bruge min telefon for at se skyens optagelser. så jeg opgav og betaler ikke til skyen mere.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-23 20:01

Utroligt men nu kan jeg se det der gemt i Tapo skyen, som vist ligger under tp-link.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-07-23 20:05

Hvad gjorde du for at få det til at virke?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-23 11:47

Tja - efter en del roderi som sædvanlig........virkede det dagen efter.
Nu kan mine camera vise optagelse her og nu.
Gemme og vise via SD kort i camera (sløjfe).
Gemme og vises i TP-link skyen.
Optagelser kan styres af:
Alle former for bevægelse.
Eller
Person bevægelse
Med og uden barnegråd
Optagelse viser lidt tid før og efter observationen.

Cameraet er TP-link 110 og 210 (obs. der er forskel på 100 og 110 / 200 og 210)
Styring foregår via Tapo app (TP-link)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-07-23 17:07

Tja så har jeg lige været en tur i Tyskland......og lige ved hjælp af en netforbindelse kunne vi sidde og kigge på de små danske pipfugle uden for vores vindue. Desværre sad der lige en lang rose og vinkede lige foran vinduet og lignede en dame.så jeg har lige lidt over 100 optagelser af den rose liggende oppe i skyen og på cameraets memory kort.
Ellers er jeg ikke utilfreds med de Camera.
Alle Camera sidder indendørs og kigger ud gennem vinduer.

Ps. Jeg ved ikke hvor jeg skal lægge point.