/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hurtig hjælp Spybot
Fra : ibasa
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 04-07-03 17:53

Hvorfor kan jeg pludeselig ikke opdatere min SpyBot S&D. Er her andre der heller ikke kan ?

Jeg gør nøjagtigt som jeg plejer at gøre:
Starter SpyBot
Knaster på Søg efter opdateringer
Billedet kommer frem
Der sker IKKE en sk*d i 30-40-50 sekunder
Så kommer der en dialogboks med fejl ved afhentning af opdateringsfil

Har i geniernogen ideer

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-03 17:56

Har du tjekket, om deres side er nede?

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 04-07-03 18:00

Hej ibasa

Det er det samme her, vi har to "putere", og får samme besked ved opdatering, så det er nok spybots server der er nede.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 18:10

Hej med jer to.

PPPPPPPPPPuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa.

Jeg troede lige at jeg havde raget/rodet ved noget så l*rtet ikke virkede mere

Krydser fingre for at det går i sig selv

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 18:17

Ellers henter du bare Ad-aware ned også. De kan sagtens enes.
http://www.spywarefri.dk (Vælg "Værktøjer" i menuen til venstre)

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 18:48

Hej Rellom . Hvordan er det for øvrigt at have et varmt og intenst forhold til en TING I øvrigt har jeg install. Ad-aware

Nå mennnæææ spøg til side. I hører nærmere når SpyBot er gået i orden

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 18:52

>Hvordan er det for øvrigt at have et varmt og intenst forhold til en TING<

Det er til tider ganske rart.
Til andre tider kan det godt være lidt belastende.

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-07-03 19:10

Patricks side er nede iøjeblikket. mvh als

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-07-03 19:16
Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 19:21

Hej Als

Hvem f*nden er Patrick

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-07-03 19:50

Hej Søren, Patrick Kolla har lavet Spybot

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 20:03

Hej Rellom Bantam Als:

Jeg er på skideren. I har alle tre været med til at berolige en gammel landsomkringfarende sælger. Hvad gør jeg nu??????

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : als

Dato : 04-07-03 20:10

Søren du er bare herlig. Tænker du i points så behøver jeg ikke at have nogen. Jeg er tilfreds med at jeg har beroliget dig lidt

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 20:50

Als

Tak for de pæne ord Jeg er ligeglad med vad de andre siger. Jeg synes du er et GODT menneske Må din gud være med dig når der trækkes lod.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 20:51

Als

Tak for de pæne ord Jeg er ligeglad med hvad de andre siger. Jeg synes du er et GODT menneske Må din gud være med dig når der trækkes lod.

Sren Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 20:59

Tak for svaret Rellom.
Håber du må bevare og udbygge dit varme og intense forhold til din "ting"

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 21:09

Øh... selv tak, Søren.
Jeg havde nu ellers ventet, at als fik pointene.
Jeg opfordrede dig jo bare til at tjekke, om siden
var nede, hvorimod als gjorde arbejdet for dig.

Men du er åbenbart typen, der vil selv.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 21:17

Hej Rellom

Næææeee Nnneeeejjj. Als afstod for vi er jo ikke i stand til at dele point (endnu) og rent faktisk var i 3 om at berolige mig. Da i så kun var 2 tilbage var det plat eller krone. Det blev dig. Det bliver fedt den dag vi kan komme til at dele points op til dem der har svaret fornuftigt.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-03 21:29

Ja, den mulighed har vi snart ventet på længe.
Men Kandu har lovet, at den vil komme inden længe.
Det har de lovet længe.