/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung a5 / s7 problem
Fra : Eyvind
Vist : 276 gange
100 point
Dato : 21-06-23 10:46

Hej - den gamle hjerne her, har endnu et lille problem.
Den gamle a5 kunne med en lille app ( lille firkant med 9 prikker) vise mig installerede programmer og ved at holde fingeren på et program kunne der vælges om jeg ville have programikonet ført til startsiderne.
Denne funktion kan jeg ikke finde på min nye s7

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-23 12:03

Swipe ned/op fra midt af skærm så skulle installerede programmer dukke op, og så virker det med at holde finger på app

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-23 12:34

Jammen jammen jammen......der er de jo, alle dem jeg har hentet - ret avanceret maskine jeg har fået.
Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-06-23 14:02

velbekomme