/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
SM og elektro
Fra : kamilla
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 04-07-03 17:48

Min ven (og Hersker), har adgang til et elektroapparat, altså et der kan give stød, uden at det er farligt.

Vi har prøvet det, og det er vildt lækkert.

Ledningerne bliver sat fast med klemmer på f.eks. klitten, skamlæberne eller brystvorterne.

Men vi har bare det ønske, at prøve at koble det til en dildo, som er af metal eller lignende, og som sættes op i skeden, så strømmen kan forplante sig heri. - Måske også i anus.

Vi har snakket om at lave en af et lille stykke jernrør, men vi er bange for, at det ikke er den bedste og smarteste løsning. Det vil nok kunne ødelægge mig indeni.

Vi har på nettet set en speciel dildo, men den koster næsten 1000 kr, og det har vi ikke råd til.

Har nogen en god ide?

Venlig hilsen Kamilla

Kommentar
Fra : TomWaits

Dato : 10-08-03 10:13

Nu er jeg lige lidt nysgerrig... Hvor har I fundet sådan et apparat?
Mht. til dildoen - hvad med at gå en tur i et stort byggemarkede, der må da være noget, der kan bruges. Enden af et koben, enden af en hammer, skruetrækkere etc... Måske finder I noget I kan bruge der, eller måske får I noget inspiration, at bygge videre på... *ss*
Eller gå en tur i Bilkas køkkenafdeling.. (skafter på diverse køkkenredskaber etc...)
Eller design selv en dildo, som I vil have den og gå til en smed og få den lavet... I kan jo sørge for, at designe den, så den har to formål; dét I skal bruge den til og så noget mere legalt. Så kan I jo altid vælge, at fortælle smeden, at den skal bruges til sidstnævnte. (ildrager, suppeske, haveredskab etc. ) Så kommer den måske til at se lidt sjov ud i den ene ende, men hvad gør det?
Held og lykke i jeres søgen...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 13-08-03 18:44

Hej

Jeg kan næsten ikek lade være med at give en hånd med kamila... Da jeg er elektriker har jeg lidt fiduser.

En autotilbehørsforretninger og byggemarkeder kan man køben noget der heder "flydende ledning" - det er beregnet til at lave eller reparer elbagruder på biler med - med dette kan du male en ledning på noget hård du har i forvejen. En hård dildo eller ligende.. (det er lidt dyrt ca 140,- for en lille flaske.) Men det kan bruges til meget....

Hvis du foreksempel laver maler en ledning på en dildo kan du male den over med negle lak..over den nederste del... så kommer strømmen kun ud der hvor du ikek har malet med negle lak... Så kan du epperimentere med hvor og hvordan du bedst kan lide det...

Hvis du besøger et firma der laver butiksalarmer kan du også købe lidt at det selvklæbende tråd man anvender til butiksruder... Det kan også bruges til meget....

Du har nok opdaget at det kan gøre lidt ondt når ledningen kun lige røre huden... Denne smert ka ndu gøre mindre ved at lave arealet støre som røre huden.. foreksempel med at tabe et stykke sølvpapir på... inden du tilslutter ledningen.

Strøm er noget underligt noget, nogen gange er det ok at få stød - andre gange er det bare "for meget"...

Pas godt på dig selv
klem og klem på

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 27-03-04 20:36

Det lyder helt vildt tror du ikke du skulle holde dig til en røvfuld istedet for.

Kommentar
Fra : kejap

Dato : 28-03-04 18:26

Davs.
Hvis man gerne vil prøve med en billig form for elektro dildo.
Kik ud i din køkkenskuffe med bestik. skaftet på mange bordknive gafler og skeer er af stål. Tag foreks. 2 knive lig dem lidt forskudt og tape dem sammen, husk tape mellem knivene. Så kan du sætte ledningsklemmerne fast på knivspidsen.
God fornøjelse og husk glidecreme.