/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kina tlf
Fra : newface
Vist : 196 gange
300 point
Dato : 06-06-23 09:39

Har købt en stak fabriksnye Kina tlf,og problemet er at man ikke kan install f.eks Mobil Pay. Div medicin kort blandt meget andet. Det er Android 11 og 13
Nogen der har et trick el løsning ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-06-23 09:54

Send dem retur

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 06-06-23 10:36

Stort set alle telefoner er mere eler mindre fra KINA, herunder Iphones. Er de født med google play ? Hvilket mærke ?

Kommentar
Fra : newface

Dato : 06-06-23 14:05

Alt virker normalt som en vestlig tlf.så har en anelse om at Softwaren i Android ,er stilet til marked i østen,selv med google er der søge problemerf.eks Mobile Pay kan den ikke finde Aps til det samme
med Easy Park og fl andre ting ,Coop bank .mit id,
Altså ting der er rare at have her i DK, men troede der var en sder havde et trick eller to

Mvh
Google finder masser af banker og masser af Mobile Pay, men intet her fra DK

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 06-06-23 14:59

Netop, de kan være beregnet til et bestemt marked.
MobilePays hjemmeside viser en problemløsning, men skriver også at der ikke kan installeres på visse telefoner uden at de uddyber problemet

Bille1948 skriver, send dem retur, men sådan er det jo også med nye computere som er solgt med Windows installeret, sælger har ansvaret for at en spritny computer fungerer.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-06-23 15:28

Det er grundet en boykot for et par år siden, noget med google at gøre.
Havde selv en kina tlf og det var umuligt at installere google play på den, trods alle gode vejledninger på nettet.

https://www.google.com/search?q=google+aps+p%C3%A5+kina+telefoner&oq=google+aps+p%C3%A5+kina+telefoner&aqs=chrome..69i57j0i546l2j69i64.27600j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Annuller spørgsmålet
Fra : newface

Dato : 08-06-23 11:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål