/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bedste mobil til slow-motion?
Fra : cristian2
Vist : 343 gange
50 point
Dato : 12-04-23 21:09

Jeg skal bruge en mobiltelefon der er god til at tage slowmotion og filme i det hele taget. Jeg har forsøgt at finde ratings på nettet, men det er tydeligvis kun betalte ratings jeg kan finde. Hvor finder man neutrale ratings på mobil-videokameraer? Gerne hvor også de billige og upopulære modeller som fx Huawei fremgår?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-04-23 06:28
Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-23 07:40
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-04-23 11:52

Du skal bare filme Stouenberg, så går det ekstremt langsomt - og afspiller du filmen i slowmotion, så går Stouenberg baglæns.

Undskyld Stouenberg. Du ka' tag det.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 22-04-23 19:00

Tak for svaret kurt54.