/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
hvor bliver Frederikke Rasmusdatter af e
Fra : 2601
Vist : 243 gange
400 point
Dato : 25-02-23 09:34

Hvor bliver Frederikke Rasmusdatter født 09 jan 1819 i Bekstrup Bye, Ellinge Sogn, Vindinge Herred, Svendborg Amt af Rasmus Frederiksen og Maren Nielsdatter.

Hun bliver konfirmeret 1834 i Ellinge Kirke, Ellinge Sogn, Vindinge Herred, Svendborg Amt og derefter forsvinder hun.

Jeg har ledt efter hende i Svendborg og Odense Amt uden held og hun optræder heller ikke som fadder.

Det er der ikke noget galt i for ingen af børnene optræder som fadder. Der var ikke meget der bandt meget sammen i denne del af familien.

Nogle der ved hvor Frederikke Rasmusdatter blev af??

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 400 point
Dato : 25-02-23 15:54

Name   Frederikke Rasmusdatter
Sex   Female
Age   15
Death Date   24 Apr 1834
Death Place   Ellinge, Svendborg, Danmark
Death Place (Original)   Ellinge, Svendborg, Denmark
Birth Year (Estimated)   1819
Event Type   Death

Svendborg amt, Vindinge, Ellinge, 1814-1844, KM, Døde kvinder - opslag: 10 af 14 opslag
http://ao.salldata.dk/vis1.php?bsid=440300&side=10

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 25-02-23 17:07

Tak for svaret vith. nej du skal endnu en gang have mange tak for din store hjælp til mig.

Så mistede de to børn af samme navn. samt en dreng.

Kun en pige og dreng overlevede.

Ja det var ikke rart at have børn dengang.

Med venlig hilsen og endnu en gang tak.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-02-23 17:22

Som altid en fornøjelse

Og ja, nogle familier var hårdt ramt af børnedødelighed. Desværre er det ikke så tit, at dødsårsagen står i kirkebogen. Det gør den så heller ikke ved Frederikkes død.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 26-02-23 11:27

Tak for svaret vith.

Du skal som altid have tak for din store hjælp til mig. Det er utrolig hvad du ved og kan finde.

Med venlig hilsen.