/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Der er en smiley på messenger
Fra : zebra2zebra
Vist : 296 gange
30 point
Dato : 19-02-23 06:58

Der er dukket en smiley op på min messenger. Her er en billede:

https://www.youtube.com/shorts/K4pHno4zZhs

Jeg har mange spørgsmål.
Hvad betyder den smiley?
Hvordan kan man anbringe en smiley der?
Hvem har anbragt den? Man kan se at beskeden ikke er blevet læst.

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 19-02-23 07:30

Det er en kvinde jeg har skrevet til og hun har ikke svaret tilbage. Måske er hun sur. Kan det være hende, der har anbragt smiley'en der? Hvordan kan man det, uden at beskeden bliver markeret som læst.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 30 point
Dato : 19-02-23 11:21

Som regel kan en besked læses og bagefter markeres som ulæst.

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 19-02-23 23:33

Det er måske noget af forklaringen. Hun læses beskeden, sætter en smiley og markerer beskeden som ulæst.

Godkendelse af svar
Fra : zebra2zebra

Dato : 20-02-23 12:19

Tak for svaret Eyvind.