/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Intenet forbindelse,
Fra : edison
Vist : 297 gange
200 point
Dato : 11-02-23 10:29

Hej med jer.

Jeg er den Ulykkelige bruge af yousee coax internet 1000/300

Jeg har på fornemelsen at nettet falder ud i tide og utide, bare nogle sekunder af gangen.
Jeg efter spørge et stykke sofware der kan logge hvornår der er udfald, Så jeg har noget bevise overfor yousee nå jeg igen skal ha fat på deres tek service.
Udfaldene gør at div online spil går ned.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 11-02-23 10:33

Foresten så køre Datamaten Win 11

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-02-23 11:08

Du bør omgående søge en anden udbyder Yousee og opsige dit abonnement -
Yousee er noget en hvis mand har fundet på -
det er altid forbundet med problemer at have Yousee...

Taler af erfaring, jeg hjælper ældre med IT problemer i mit område og utallige gange er det netop YOUSEE der er problemet.

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 200 point
Dato : 14-02-23 20:26

Hej Edison
Jeg har oplevet samme problem med mit Yousee Coax internet med Sagemcom 3890V2 Router
Hvad jeg lagde mærke til første gang det skete, var at de har opdateret firmwaren i routeren og tænker det er der problemet skal findes. Bare at komme rundt i indstillingerne for routeren tager en evighed fordi den skal tænke så meget.
Min løsning blev at køre Bridge Mode på Yousee's router og tilslutte en anden router i "røven" på Yousee's. Jeg har ikke prøvet at tage fat i Yousee, da jeg ville afprøve dette først og denne har en del flere features end Yousee's
Har haft Coax Internet i mange år og har ellers ikke haft problemer. Yousee har også været flinke til at udskifte min Router, når den har været ved at være for gammel eller hvis jeg selv har nævnt det.
Kommenter evt. dine problemer her eller henvis til de kommentarer der har samme problem: https://forum.yousee.dk/internet-78/har-du-modtaget-ny-firmware-til-din-router-stil-spoergsmaal-og-meld-fejl-i-denne-traad-107791

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : edison

Dato : 15-02-23 08:43

CiViC
Tak for info, Efter den opdaterin der er kommet, så kan jeg heller ikke logge ind på Routern, Men læste det på den link du sendte at de er klar over problemet.

Godkendelse af svar
Fra : edison

Dato : 16-02-23 10:07

Tak for svaret CiviC.