/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvilket legehus kan anbefales?
Fra : Jensens_ov
Vist : 123 gange
20 point
Dato : 31-01-23 08:31

Hejsa,

Jeg sidder og skal bruge et legehus til mine børnebørn og i den forbindelse er jeg faldet over siden https://legehus.dk/. De har simpelthen så mange legehuse i forskellige størrelser og varianter, så hvad er jeres erfaring ifht. hvor længe børnene gider at lege i sådan et legehus?

Mvh.
Jensens

Kommentar
Fra : persens

Dato : 31-01-23 11:39

Jeg ville kigge lidt på dba,, der er noget for enhver pengepung

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-23 10:54

Husk at hvis du købe noget med gynger / reb der svinges i..........så bør stolper forankres så det ikke lige vælter.

Kommentar
Fra : adferger1

Dato : 08-04-23 18:23

Børns interesse og engagement i et legehus kan variere afhængigt af deres alder, personlige interesser og miljø. Generelt set kan børn ofte få mange timers sjov og leg ud af et legehus, især hvis det er af god kvalitet og har forskellige funktioner, som de kan udforske. Men det er også vigtigt at huske på, at børns interesser kan ændre sig over tid, og det er derfor en god idé at vælge et legehus, som kan tilpasses og udvides, så det fortsat kan stimulere deres fantasi og kreativitet.

https://boligraad.dk/