/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder musikstykket
Fra : jensviggo
Vist : 258 gange
100 point
Dato : 26-01-23 15:16

Hvordan indsætter jeg optagelse af det musikstykke jeg spørger om

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-01-23 21:23

Citat
Hvordan indsætter jeg optagelse af det musikstykke jeg spørger om

Indsætter hvor og hvad spørger du om?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-01-23 08:59

GÆT ET SPØRGSMÅL er den nye spændende trend på KANDU

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 28-01-23 14:29

Formoder du ønsker at indsætte musikstykket i dit spørgsmål og hvis det er tilfældet f.eks. et musikstykke, du har hørt på Youtube, så prøv at afspille det på youtube - i næstøverste linie i billedet står der "youtube,com............" peg musens pil herpå og feltet bliver blåt - tryk på musens højre del og du skal så få et skærmbillede, hvor du skal vælge "kopier" og gå nu til dit spørgsmål - tryk igen på musens højre knap og vælg i det billede, der fremkommer "sæt ind" og forhåbentlig står det så i dit spørgsmål.
Jeg selv er daglig taknemmelig lytter til youtube, i mit tilfælde klassisk musik - men det er ligegyldigt her, men jeg forstår din frustration, hvis du ikke kan få det til at fungere - og så kan alle i besserwissere nu i stedet fryde jer over MIT ubehjælpsomme forsøg på tilbagebetale for al den hjælp, jeg selv har fået her på kandu.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 28-01-23 14:53

Nærmere eftertanke er nok på sin plads hvad angår mit forsøg på hjælp - er det et musikstykke, du har hørt på youtube, så kan du vel se titlen på det dér - der må grines............

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-01-23 17:10

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-23 15:42

Jens Viggo
Som jeg er orienteret kan du vist ikke sætte musik direkte ind i kandu.
Men du kan sætte henvisninger, altså et link / internet adresse så vi kan se hvad du spørger om.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-02-23 08:59

Det var eine kleine nachtmusik. Som jeg efterlyste. Tak for hjælpen til alle. I

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-23 09:48

med at du fandt navnet på musikken.
Men det er altså svært at hjælpe, når der mangler oplysninger om hvor og hvad det er du søger hjælp til.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-02-23 18:03

Citat
Det var eine kleine nachtmusik. Som jeg efterlyste.
Det må ikke spilles om dagen...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-02-23 18:35

Tommy - det er altså den store der kun må spilles om natten.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-02-23 18:13

Nårh ja, det ved jeg godt, nu, jeg tænker mig om.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-03-23 09:57

YOUTUBE ?

Download med 4k video downloader: https://www.4kdownload.com/-kqgat/video-downloader

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle