/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Skal jeg konfrontere konen
Fra : Ekholm4321
Vist : 166 gange
20 point
Dato : 18-01-23 18:37

Jeg befinder mig lidt i et dilemma.

Min kone fortæller mig åbent om hendes vildt søde mandlige kollega. Hun giver ofte udtryk for at han er en god kollega, som hun arbejder godt sammen med.

De skriver stort set sammen hver evig eneste dag.

Da jeg synes hun bruger for meget tid på at skrive med ham, har jeg kikket I hendes telefon.

De flirter meget og skriver sødt, men så heller ikke mere end det. Den anden dag havde hun åbenbart nusset ham på ryggen på kontoret.

Jeg er meget forvirret.

Skal jeg konfrontere hende med det jeg har læst og risikere hun skifter kode og eventuelt sletter beskederne, eller skal jeg lade som ingenting og følge med i deres samtale på sidelinjen?

Selvom jeg har bedt hende holde op med at skrive med ham, gør hun det stadig.

Hvad er jeres råd?

Kommentar
Fra : Ekholm4321

Dato : 18-01-23 19:52

De arbejder i rådgivningsbranchen, hvor de sidder 4 på kontoret.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-01-23 20:09

Hvad synes du selv?
Hvor længe vil du finde dig i situationen?
Hvis ikke, kender er du jo svaret.

Kommentar
Fra : Ekholm4321

Dato : 18-01-23 20:24

Jeg er meget i tvivl.

På den ene side vil jeg ikke finde mig i det, på den anden side har jeg det ok med at følge med og se om der foregår noget, og om der er mere end venskab i det?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-01-23 20:28

Citat
Jeg er meget i tvivl.

På den ene side vil jeg ikke finde mig i det, på den anden side har jeg det ok med at følge med og se om der foregår noget, og om der er mere end venskab i det?

Jamen så er det jo bare det du gør det er jo dig der sidder med aben

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 18-01-23 20:46

Jeg synes ikke du skal gøre noget. Hvis din kone har noget sjov, så lad hende have det. Du skriver selv, at det er uskyldigt. Situationen kunne være omvendt, og det var dig der flirtede med en. Så tror jeg ikke du ville bryde dig om, at din kone trak en grænse for dig.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 18-01-23 20:47

Citat
Selvom jeg har bedt hende holde op med at skrive med ham, gør hun det stadig.

Så kan du jo ikke gøre mere, end at håbe, at din hustru bliver voksen en dag

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-01-23 16:19

Kontakt ham, og bed ham holde sig fra din kone og holde deres forhold professionelt.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-01-23 08:18

find en ny (kone) altså