/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvor meget?
Fra : BuLLeFaR
Vist : 318 gange
50 point
Dato : 04-07-03 12:58

tror i jeg kan få for en pgo comet?
ca. 50 km/t.
frontskjold smadret
sædet sidder ikke fast
bag blinklygteglasset er smadret..

den kører fint nok..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-07-03 13:06

hmm... 3k tror jeg, måske lidt mere hvis du finder en der virkeligt er intresseret!... de der skjolde er jo pisse dyre

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 13:17

Jeg tror at du kan sælge den som reservedele. Du skal nok ikke regne med at få meget for den. Hvem vil købe en knallert med smadret frontskjold. En evt. køber vil da tænke på hvad, der mere kan være galt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 13:20

Med reservedele, tænker jeg på om der noget brugbart.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-07-03 13:49

den er nok ik meget værd i løsdele.. hvad med og købe et frontskjol og så ligemeget med det bagpå jeg ville i hvert fald ikke købe en halvsmadret scooter den kunne jo vlre skæv og alt mulig hvis det er pga en ulykke og ingen stoler på en sælger så det nytter nok ik at sige hvad der er sket for det skal de nok danne deres egen mening om..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-07-03 14:18

Jeg er helt enig med dig solgaard !

Det kan helt sikkert betale sig for dig at købe de ting der mangler og lave den i tip top stand, det skal nok betale sig !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 16:12

BuLLeFar!

Hvorfor vil du selv sælge den, du skriver jo, at den kører godt?

mvh ans

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-07-03 16:18

Han vil vist have en Yamaha FS1 !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 16:23

Så bliver der ikke det store tilskud, ved at sælge den han har.

Desuden bliver det dyrt at få den rep. som han har. Derfor tror jeg at en evt. køber vil holde sig væk.

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 05-07-03 12:05

Jeg har lige købt sidestøttefod og nyt forskjold til den i dag. Og den Yamahama FS1 jeg vil have er bare til at lege med og lave hurtig.
Jeg er blevet budt 6k for den.

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 05-07-03 12:06

btw, så koster et nyt skjold 600 kr.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-07-03 12:21

det var sgu ikke så galt, hvor kan du få det så billigt ? Det er da ikke originalt ?

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 05-07-03 15:59

www.enghave-motor.dk

Og andre steder:

Jupiter Cykler, City 2 = 800 Kr.
ScooterCity, KBH = 700 Kr.
Hovedstadens Scootercenter, Herlev = 800 Kr.

og det skulle være orginalt

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 07-07-03 07:21

jeg har lige fået afvide i dag at et eller andet sted på nettet kan man få det til 300 kr. men kan ikke lige huske hvor.