/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bedste program til mobiltelefoni?
Fra : Oldboston
Vist : 266 gange
200 point
Dato : 20-12-22 09:18

Jeg vil gerne møde familiemedlemmer fra nær og fjern på mobiltelefonen eller PC, men er i tvivl om, hvilker programmer, der er bedst. Jeg har prøver nogle gange med ZOOM, men synes det er besværligt, og det lykkes kun en gang imellem. Hvad er det nemmeste og bedste program efter andre kandu-brugeres mening?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-12-22 09:25

Ved du hvem de er? Eller skal du først til at finde ud af det?

Det er 2 helt forskellige typer programmer du skal bruge til hver af de 2 opgaver.

Hvad er opgaven??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-12-22 12:55

Alle mobiltelefoner,af dem jeg nogensinde har set har et indbygget program til telefoni. det gør man kloges ved ikke at forsøge at udskifte.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 20-12-22 18:47

Svar til Bille: Det jeg gerne vil er at kunne se mine familiemedlemmer mens jeg taler med dem, f. eks. på Zoom eller et tilsvarende program. Jeg har hørt, at der findes flere forskellige, men det må gerne være meget let at opsætte, og det må gerne være et program, som de andre i familien også let kan bruge ved hjælp af en app.

Undskyld, hvis jeg ikke forklarer tydeligt nok.

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 200 point
Dato : 20-12-22 22:34

Kunne dette her ikke være en mulighed ?

https://www.whatsapp.com/?lang=da

Her i huset har vi haft meget glæde af det, selv om vi har Android og modtageren iPnone.

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 09-03-23 09:13

Tak for svaret ppk.