/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Chromebook R 13
Fra : omahexen
Vist : 271 gange
300 point
Dato : 15-12-22 15:45

Har købt en HP printer,den vil ikke arbejde sammen med min Chromebook,altså trådløs.Jeg har talt med HP kundeservice,som mente,at det nok ville blive vanskeligt.Hvilken printer skal jeg vælge,for at være sikker på,at det fungerer ? At ringe til de store elektronikfirmaer hjælper ikke,da de siger,at næsten alle printere arbejder trådløs,det skulle den også kunne,som jeg har købt.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-12-22 06:26

Hvilken HP printer?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 16-12-22 07:59

Det er en HP Envy 6000 e.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 16-12-22 08:22

Har du aktiveret bluetooth?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 16-12-22 09:58

Jeg går ud fra, at din Chromebook allerede er trådløst på nettet via din router.
Din nye printer skal også forbindes til din router trådløst eller med kabel.
Din printer skal startes først og når den så er " på " kan du prøve at starte en udskriv.

Din nye printer kan som regel indstilles til sat få forbindelse til din router.

Der findes sikkert en manual til netop din printer.

Prøv at søge på hp(printernavn)manual dk

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 17-12-22 12:45

Tak for svaret Eyvind.Intet virker,har prøvet alt,så nu kan de få den retur.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-12-22 15:40

Der er altså en rigtig god vejledning på hp siden.

Søg på nettet efter:

hp envy 6000 e