/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er jeg for grov...?
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 302 gange
200 point
Dato : 03-12-22 20:21

Mine naboer, som er et lesbisk par, - Mette og Lene, bankede på min dør en eftermiddag.

”Kaptajn Tommy, kan du ikke gøre os en stor tjeneste” ?
Vil gerne – begge to være gravide – helst samtidigt, således at vores børn kan vokse op som et par tvillinger”

”Tjooooooo ............Tjaaaaaaaaa, hvorledes havde I tænkt jer det skulle foregå?

”Vi kan da godt gøre det på den gammeldags manér, så får du da også noget ud ad af det”

”Okay så” sagde jeg. Jeg vil jo gerne hjælpe mine medmennesker.....he he he.....

Vi aftalte at Mette skulle besvangres mandage, onsdage og fredage indtil hun blev med barn. Og Lene skulle besvangres tirsdage, torsdage og lørdage indtil hun blev gravid. Søndagen skulle jeg holde fri og hvile ud så jeg var klar til en ny ”hård” uge.

Hele seancen har nu stået på i 8 mdr...
Synes I, kære Kanduer, at jeg skal fortælle Mette og Lene, at jeg blev steriliseret for 8 år siden..?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-12-22 20:48

Din fantasi fejler da ikke noget, så det gør du da bare som du selv synes...

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 04-12-22 04:38

Nej, vent med at fortælle det, det ville jeg gøre

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-12-22 06:23

- det ville sgu også være synd for ungen ...

God søndag

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-12-22 09:57

Nej for fanden da. Nyd det indtil du ikke gider kne..e dem mere.
Og det varer nok ikke længe med et par lebbere, og sig så at du desværre har en meget meget lavt spermtal så du nok må stoppe anstrengelserne, men at du har en god kammerat der også gerne vil have fisse ... øeh... gerne vil tage over og gøre et forsøg

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-12-22 13:02

Nej, du er sørme ikke for grow. Selvom de er lebbe, har de da sikkert også haft fornøjelse af bedækningerne. Jeg sidder da og bliver helt misundeligt. Fandens også jeg er 80 år.
Sådanne tilbud har jeg aldrig fået.....måtte nøjes med konen.

Der har da været enkelte tilbud, fra nabo koner. Men så har min egen kone, været for tæt på.

To nabo koner mødes på gaden:- Er det rigtig, du går rundt og fortæller min mand har en stor vorte på sin pik??
-: Nej, det har jeg aldrig sagt. Jeg har kun sagt, at det mærkes som om.

M.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 200 point
Dato : 04-12-22 13:38

Citat
Synes I, kære Kanduer, at jeg skal fortælle Mette og Lene, at jeg blev steriliseret for 8 år siden..?

Citat
Stouenberg: - det ville sgu også være synd for ungen ...

Tja historien bliver da bedre og bedre for hver dag der går - det er jo lige til Andersens eventyr
https://www.andersenstories.com/da/andersen_fortaellinger/det_er_ganske_vist

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-12-22 18:34

Tak for alle de kanon morsomme svar I skrev.
Jeg fik nogle gode grin, her i denne mørke tid - lige hvad jeg efterlyste.
Selv H.C. Andersen var med indover.

Mette og Lene får stadigvæk hvad de har godt af....

Jeg sagde til dem; "Hvis det skal lykkes, skal der meget mere lagen-akrobatik indover fra deres side." Det hjalp på det. Deres røv er ikke i ro på noget tidspunkt. Og jeg selv må ha' høreværn på. Jiiiiiiiiiiiii Haaaaaaaaa...... i rask galop.

Citat
det ville sgu også være synd for ungen ...
Stouenberg for søren! Læste du ikke, at jeg er steriliseret Så får man jo ingen unger/børn.

Godaften til alle og tak for de go'e grin.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-12-22 14:59

Tak for svaret marken84.