/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Starter Blackfriday først på fredag?
Fra : cristian2
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 23-11-22 17:14

Jeg har ikke tidligere benyttet mig af Blackfriday er og stadig af den overbevisning, at det først rigtigt går i gang natten mellem torsdag d. 24. og fredag d 25. november. Eller er det en misforståelse?

Hvis jeg er ude efter et godt tilbud på et komfur og et køle/frys-skab, er tilbudene så lige så gode nu i ugen op til som de vil være fra kl 00:00 fredag? Og kan jeg derfor lige så godt få handlet nu, mens der stadig er varer på hylderne?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-11-22 17:38

Det er meget, meget forskelligt, og derfor rigtigt forvirrende.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-11-22 18:02

Det er startet - det kaldes bare "Black Week"
Hvis du venter til fredag risikere du bare, at alle tilbuddene er væk.

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 50 point
Dato : 30-11-22 13:12

Citat
Jeg har ikke tidligere benyttet mig af Blackfriday er og stadig af den overbevisning, at det først rigtigt går i gang natten mellem torsdag d. 24. og fredag d 25. november. Eller er det en misforståelse?
Nu varer det gudskelov et helt år inden lortet starter forfra igen.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 30-11-22 13:59

Hvor har du ret, Kaptajn-Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-11-22 18:07

Arh, det tænkte jeg nok. Det skulle være mærkeligt, hvis jeg var den eneste som synes at Black Fridag er noget opreklameret lort.

Men tak for pointene!