/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Scrolle er gået i udu
Fra : persens
Vist : 263 gange
100 point
Dato : 15-11-22 10:32

Er der andre end jeg, der pludselig har problemer med at scrolle op/ned af en side på nettet?
Jeg mistænker, at tingene måske hænger sammen med en nylig opdatering af Edge.
Det eneste irriterende er dog, at det ikke er alle sider, jeg har det problem med.
Vejret på DMI kan ikke scrolles. det kan EB' s sider eksempelvis godt!

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-11-22 14:10

Jeg har de samme problemer men anvender ikke Edge, men derfor kan den sikkert godt være skyld i det.
Jeg kan i nogen grad klare det ved at scrolle ned mens jeg holder Ctrl. nede men det bliver til sidst meget småt.

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-22 15:21

Jeg synes at det lyder somom at Edge har problemer med at dekode html-koderne rigtigt. Prøv derfor enten Firefox ( https://www.mozilla.org/da/firefox/new/ ) eller Google Chrome ( https://www.google.com/intl/da_DK/chrome/ ) istedet.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-11-22 17:12

Citat
Jeg kan i nogen grad klare det ved at scrolle ned mens jeg holder Ctrl. nede men det bliver til sidst meget småt.

Det er jo den funktion der enten scalarer teksten op (muse-hjulet frem)
eller skalerer teksten ned (muse-hjulet tilbage).

Godkendelse af svar
Fra : persens

Dato : 15-11-22 17:36

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.