/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Program til at holde styr på alle hardis
Fra : ppk
Vist : 256 gange
300 point
Dato : 30-10-22 17:09

Hej

Ved at der via iPad findes et program, hvor man kan tilkoble sine harddiske en for en for derefter at kunne se hvad man har på dem uden at skulle sætte dem fysisk til

Og NU vil jeg så høre om nogen kender et ligesådan program til PC ?

PPK

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-10-22 17:18

Hvorledes “ser” iPad dem, når de ikke skal tilsluttes fysisk?

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 310 point
Dato : 30-10-22 17:48

wincatalog kunne være en mulighed - man kan indstille hvor store minaturer der skal gemmes for billeder. Kan også bruges til CD DVD mm.

https://www.wincatalog.com/

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 31-10-22 08:28
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 01-11-22 12:16

kurt54

Nu har jeg kigget en del på det WinCatalog og det ser meget interessant ud

Men der er godt nok mange muligheder i det skulle der mon nogen steder findes en DANSK sprog-fil eller en DK manual ?

PPK

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 01-11-22 19:26

Ja man må prøve sig lidt frem - men det er meget bedre end bare end liste med filnavne og datoer.
Og man må finde et kompromis - mellem plads og oplysninger - specielt thumbnails er jeg glad for at lave så store at man ikke skal have orginaldisken frem. Har endnu ikke arbejdet med at søge via GPS dat embedded i fotos.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 29-11-22 08:53

Tak for svaret kurt54.
Det virker SUPER.