/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
crypto
Fra : abbaba
Vist : 440 gange
500 point
Dato : 23-10-22 20:05

Er det noget du handler med? og hvor meget koster det at veksle for dig.
Tjente en masse på Terra Luna https://coinmarketcap.com/da/currencies/terra-luna/ for et par uger siden og pengene på min konto vokser stadig.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-22 20:08

God fornøjelse med det...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-22 20:10

Så få dem da udbetalt!!!

Min mening er at det er totalt svindel og bedrag, og de "rigtige" penge findes.

Men opgiv du bare dit reg. nr. og bankkontonummer til dem, så vil du se, at de - meget sandsynligt - "lænser" din konto.

Opgiv et kontonummer, der ikke kan gå i "minus" - set fra din side - men du skal IKKE forvente at modtage penge fra dem.

Naiviteten kender åbenbart INGEN grænser!!!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-22 20:11

Sorry - de rigtige penge findes IKKE - som rettelse.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-22 20:19

Citat
Naiviteten kender åbenbart INGEN grænser!!!!

Spændende at høre hvordan det går med de mange penge abbaba

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-22 20:23

"mange penge" fortjener "gåseøjne", for de findes næppe - i virkeligheden.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-22 20:26

Naiviteten kender åbenbart INGEN grænser!!!!

Det kan ANDRE ikke komme uden om, jeg handler gennem en Dansk Bank og de er godkendt til den slags handler og har selv fået udbetalt det jeg bedt om bare ved et tryk på KØB/SÆLG knappen og de står på min konto.

Efter at jeg begyndte den slags handel = nemme penge, var det mere MILJØET der kalder RØG/ co2 op.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-22 20:28

En skam der ikke var AKTIE handel for små penge i gamle dage, nu belåner man sit eget hus for at spille Lotto.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-22 20:30

Så få dem da udbetalt, så du kan se, at det virker, og så er den ikke længere, og vi andre - tvivlerne - må bøje sig i støvet, men det gør vi ikke, før der er sket en udbetaling.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-22 20:31

Hvis det er en reklame for foretagendet du er ude i, må du lige fortælle hvilken Dansk bank du handler i...

Spørgsmålet: 'Er det noget du handler med? og hvor meget koster det at veksle for dig.'
Giver jo ikke rigtig mening i denne sammenhæng.

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 500 point
Dato : 25-10-22 19:13

Citat
og pengene på min konto vokser stadig.
Hvis det er tilfældet - det er jo, ellers havde du sikkert ikke skrevet det, kan jeg godt forstå du bliver ved. Bare giv den gas. Ud fra det gamle mundheld: "Enhver er sin egen lykke smed" er det bare herligt at du bliver rigere, - og det giver sikkert et bedre afkast end det Mette Makrelmink kan tilbyde. Den gimpe er jo ved at køre os alle lige lukt på fattiggården.

Så abbaba, bare fortsæt, jeg håber inderligt at det vil gå dig rigtigt godt. Du tog chancen, du investerede trods ods, og nu høster du.......Keep up the good work.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-10-22 20:17

Så abbaba, bare fortsæt, jeg håber inderligt at det vil gå dig rigtigt godt. Du tog chancen, du investerede trods ods, og nu høster du.......Keep up the good work.

Tak for de ord, sjældent man hører de ord nu om dage.
ikke de store penge jeg bruger på det, bare sjovt at se man kan tjene en krone eller tre.
Jeg ahr også aktier i SAS som var på laveste nogensinde for et par ? sæsonner med CORONA osv, købte billigt 0,45 og de stiger og nu er de blevet til penge igen, det er dog gennem LUNAR VIA SAXO bank.

om det er rigtige penge? jeg tjener på det,og det ikke meget, men mine små penge/ pensionist.
Så det må jo være bankerne der gerne vil have mine penge i omløb.

Godkendelse af svar
Fra : abbaba

Dato : 29-10-22 20:17

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-10-22 15:59

Selv tak og god vind fremover.