/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Kamera
Fra : Højris
Vist : 250 gange
500 point
Dato : 19-10-22 20:51

Hejsa Kandutter
Jeg bliver gentagne gange målløs over den synergi power der er i gruppen. Så.
Jeg købte for år tilbage et udendørs cam, med prædikatet plug and play, men har ikke set det spille.
Er der en der har en shortcut til at få det til at spille.
det er som følger.
Smartwares 10.015.99 IP camera outdoor
Brugsanvisningen er dels Kinesisk og engelsk..
plug and play. ? Det har jeg så ikke oplevet.
Hvad siger i til det. ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-10-22 21:49

Jeg finder dette kamera og en beskrivelse på siden

https://www.smartwares.eu/en-gb/camera-ip-exterior-1001599

The camera can be connected to mains electricity by using the DC adapter. Next you can connect the camera wired or wireless to your internet network. The installation of the camera can be done by scanning the QR code on the camera with the Elro Install app or by setting up a port forwarding within your network.

Hvis du har købt det i Danmark, har du jo krav på en brugsanvisning på dansk - hvis det er det der er et problem...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-10-22 21:51

Via Google Translate:

Kameraet kan tilsluttes lysnettet ved at bruge DC-adapteren.
Dernæst kan du tilslutte kameraet kablet eller trådløst til dit internet netværk.
Installationen af ??kameraet kan ske ved at scanne QR-koden på kameraet med Elro Install-appen eller ved at opsætte en port forwarding i dit netværk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-22 09:14

Med din smarttelefon kan du med telefonens QR læser se den app der skal bruges.
(QR app kan findes og hentes i google play )
Hold camera over QR coden og den vil flimre lidt.
Den vil sikkert give dig mulighed for at installere "Elro app"
Dit camera skal så lige parres med din router.
Sæt strøm til dit camera og placer camera tæt ved routeren.
Start Elro appen og den vil sikkert finde dit camera,

Måske.............

Du kan også hente den Elro app her:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tutk.ELROP2PCamLiveV2&gl=US

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 21-10-22 11:57

Hejsa Kandutter

Den har jeg ikke set før, den er god.

Kommentar
Fra : ElisaJ

Dato : 21-10-22 12:11

https://www.billigtoner.dk/blaekpatroner

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-10-22 13:26

ElisaJ du er da vist faret vild her...

Spørgsmålet fra Højris har intet med blækpatroner at gøre.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 22-10-22 22:23

Ja marken84 det er det kamera jeg impulsivt købte under en tur til Tyskland.
Eyvind, så langt så godt, ja så skal jeg fragte dimsen op på lofter, hvor routeren sidder.
Men det har jeg ikke tid til lige for tiden da jeg er startet på et kursus.
Vender tilbage.