/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
usb
Fra : kivi
Vist : 260 gange
100 point
Dato : 03-10-22 07:45

jeg har en 16 gb usb som på en eller anden måde er blevet til en raw og jeg synes ikke lige jeg har kunne finde noget så jeg har kunne få den tilbageuden det koster så er der et godt råd uden smide den ud

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 03-10-22 08:00

How do I fix a RAW USB without formatting?
Go to Start and type Command Prompt .
Choose the Run as administrator option.
Type in Diskpart and then press Enter .
Type G: /FS: NTFS and press Enter . Here, G is the drive letter of the RAW storage device. You can change the NTFS to FAT32 or exFAT as you like.

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-22 22:00

Jeg ville da tro at Mini Tool Partition Wizard Free også kunne klare det hvis der ikke er data der skal reddes på den..

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-10-22 06:10

tak begge to men jeg gik ind indiskhåndtering med noget andet og der var den så jeg lavede den om til en ny enhed for der var ikke der skulle gemmes på den så nu virker den igen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 05-10-22 05:37

Tak for svaret kurt54.