/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
N Range xtender - TP-LINK tilslutning
Fra : Eyvind
Vist : 274 gange
500 point
Dato : 29-09-22 14:41

Jeg har en ældre TP- Link. Model TL - WA830RE
Internet forbindelsen er en nyere YouSee router med telefon forbindelse.
Forbindelse med nettet/tablet/camera virker fint med wifi, men det er bare afstanden der skal forøges. Camera har ikke noget netstik.
Det er en jeg har brugt for mange år siden, så hvordan den blev tilsluttet, står hen i det uvisse.
Jeg har forsøgt, at tilslutte efter den fine brugeranvisning, som fulgte med, men måske er det forbindelsen 2.4G / 5G som driller.
Det er min tablet og et camera som skal tilsluttes.
Hilsen Eyvind med en slidt hjerne.

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 510 point
Dato : 29-09-22 15:12

Prøv at trykke på WPS knappen på Yousee - skal holdes inde lidt blinker så blåt (hvis det er samme model som min).
dernæst mens Yousee stadig blinker

"-TL-WA830RE features Range Extender Button that allows users to setup the wireless connection simply by pressing the "Range Extender" button."

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 29-09-22 17:38

Tak for svaret kurt54.
Jeg prøvede igen - i den rigtige rækkefølge og især med tålmodighed.
Det er en nymodens router fra YouSee og nu ser det ud til at virke.
Mit camera er nyt og xtenderen er ret gammel.