/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Noter
Fra : jensviggo
Vist : 302 gange
100 point
Dato : 22-09-22 17:31

Alle mine noter er væk. Hvordan gendanner jeg?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-09-22 17:34

Har iPhone 6s

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-22 10:42

Når du for nylig har slettet noter på iPhone 6s (Plus), forbliver noterne stadig i albummet Nyligt slettede i 30 dage. Inden de fjernes permanent fra enheden efter perioden, kan du få noter tilbage til iPhone 6s (Plus) med denne metode.

For at gendanne slettede noter på iPhone 6s (Plus), følg:

Åbn Notes-appen, tryk på Tilbage-pilen for at gå tilbage til notemenuen.
Gå til Nyligt slettet album, tryk på Rediger i øverste højre hjørne.
Find de slettede noter, du vil gendanne, og vælg dem
Tryk på Flyt til… nederst.
Vælg den mappe, du vil flytte noterne til.

https://www.anyfonesoft.com/da/ios-ta-recovery/recover-deleted-notes-from-iphone-6s-plus.html

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-09-22 14:17

Hvis det er en notesbog som er væk,skal du lede i huset.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-22 08:34

Hvis dine noter er blevet væk, kan de desværre ikke gendannes. Det siger Slette Mette selv.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-09-22 09:56

Det med at fuske med SMS'er er noget politikerne bruger flittigt.
EU Führer van der Leyen f.eks - https://www.reuters.com/world/europe/eus-von-der-leyen-cant-find-texts-with-pfizer-chief-vaccine-deal-letter-2022-06-29/?taid=62bc3c6c08e7840001dd3298

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 09-10-22 06:12

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar