/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook
Fra : botage
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 04-07-03 07:38

hej, jeg mener at outlook kan indstilles til kun at åbne breve med et dobbeltklik, det er jo fint hvis der er mistanke om virus, men hvordan?
mvh Bo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 08:46

Nu har jeg af uransagelige grunde en svensk version af Outlook, men princippet sku' være det samme. Du vælger værktøj->indstilliner. Så finder den fane, hvor du kan fjerne et flueben fra Expandér automatisk. Da alt står på svensk hos mig og det er lang tid siden jeg har siddet ved en dansk Outlook., kan jeg ikke komme det nærmere. Håber du kan bruge dette, ellers må du venter på en af de andre 'eksperter'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 04-07-03 08:47

Hejsa.

Det er meget nemt.

Klik på Menuen Vis og derefter Inholdsrude. Nu kan du kun se hvem mailen er fra, enme og modtagelse.... Ønsker du at læse den skal du dobbelt klikke på mailen.

Hilsen

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 08:48

Ups... en masse stavefejl. Håber du kan decifrere min kommentar alligevel.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 08:53

Ps. Du skal rigtig nok også fjerne Preview/indholdrude fluebenet fra menuen Vis->Layout.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-03 11:44

Lidt forvirrende indlægs række.

Det du skal er at sikre dig at indholdsruden IKKE vises.

Mere er der faktisk ikke i det

Godkendelse af svar
Fra : botage

Dato : 04-07-03 11:55

Tak for svaret Better_Performance.
            det er lidt svært at give point, men du får dem for forståelsen, du har ret, så nemt er det, hvis man ved det

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 04-07-03 12:47

Hmmm.... Det er godt gjort at man kan foreslå det samme som andre har foreslået og så løbe med point!!!!

Kommentar
Fra : botage

Dato : 04-07-03 13:15

til kvolsgaard.
jeg forstår din besked, der står det samme i dit indlæg, det kan jeg se nu, havde lidt travlt, det er lidt et problem at jeg ikke kan give point til jer begge, for mig har de ingen betydning, jeg giver dem gladeligt ud for den hjælp jeg har fået her p kandu
mvh Bo