/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Snart folketingsvalg
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 407 gange
300 point
Dato : 25-07-22 20:37

Nu skal der snart være folketingsvalg, Det forlanger de Radikale, jo.

Tør man spørge: Har Mette levet op til Jeres forventninger?
Har Mette virkelig formået, at gøre de fattige endnu fattigere?
Har Mette, sammen med SF og Enhedslisten, forøget uligheden i DK?
Og kan det virkelig passe, at Mette i barndommen, var en yderst fattig Ålborg-pige, som boede i et socialbelastet kvarter?

Er I, kære Kandutter, glade for i lod jer overbevise/skræmme til at stemme "JA" til afskaffelse af forsvarsforbeholdet?

Spørgsmålene er mange. Lev med det.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 25-07-22 22:09

Ja
Nej
Ved ikke og er ikke relevant for mig.
Jeg bestemte selv mit JA til afskaffelse af forsvarsforbeholdet

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-07-22 09:36
Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-07-22 19:11

Ja ja, ikke mange kommentarer til Mettes magtdemonstrationer - og jeg ved det godt, det gør modbydeligt ondt på mange socialakrobater.

diverse folkepensionister må føle sig som en mink, nyslagtet, pelset og smidt i containeren, glemt og forladt.

Nå men, jeg tror, jeg lader tråden stå åben et par dage endnu

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 300 point
Dato : 27-07-22 23:07

Det eneste jeg kan sige er, at jeg glæder mig usigeligt til dette valg.
Er så spændende, at den burde være forbudt for børn, at følge med i.

Og så håber jeg at Mette ikke bare bliver vippet, men direkte ydmyget.
Og datoen, jeg ryster allerede af forventning, ved tanken om hvem der bliver tvunget til at bøje sig, Sofie eller Mette.

Men desværre kommer det ikke bag på mig, om de indgår en studehandel, så ingen af dem taber ansigt. Man kan forvente sig alt, fra de to kvindfolk.......lige usympatiske begge to.

M.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 29-07-22 13:25

Siger man Mette F. kommer det pr. automatik til at handle om mink og hvad der fulgte. Mit syn på hende i almindelighed er ét, mens mit syn på hendes ageren i minksagen går på, hvad alle os Kloge-Aager - selv udstyret med nogle af landets skarpeste jurist-hoveder - ville have gjort i situationen, hvor alle så en truende helbredssituation nærme sig med daglige store skridt.
På en måde kan vores ageren i krigssituationen minde lidt om minkforløbet: Noget måtte iflg. folkeopinionen gøres HER OG NU! Og hvem har vi så valgt til at gå forrest? I dette tilfælde en Mette F. A twil om en Jakob E. eller en anden fra blå blok ville/kunne have ageret anderledes.
Er der noget - og det er der sikkert - jeg har misforsået om forsåvidt begge forløb - og det etr der sikkert, bliver jeg gerne oplyst
Alt dette sagt fryder det mig usigeligt, at dette dyrplageri nu forhåbentlig bliver stoppet.
De stakkels - og det er de i mere end én forstand - minkavlere kan jeg kun have ondt af - så hvem er næste? Svinefabrikanterne?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-07-22 14:40

At nedlægge et erhverv blot fordi man har magt til, det er tyrannisk. Vi husker vel, at der var flere virologer som var uenige med regeringen og støttepartierne.
Jeg kunne godt frygte, at det var bestillingsarbejdet fra Enhedslisten og de Radikale.
Hvis man tror at mink har fået det bedre ved at nedlægge erhvervet i Danmark, så tager man grueligt fejl. De bliver blot avlet og pelset andre steder under endnu kummerligere forhold end i DK.
Avlen og pelsningen vil fortsætte så længe der er efterspørgsel.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-08-22 07:45

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 01-08-22 08:28

Jeg syntes ellers at jeg er den eneste der har besvaret dine 4 spørgsmål!

Nåh det er rigtigt jeg har jo en anden politisk opfattelse en dig, så nok derfor!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-08-22 15:08

Citat
Nåh det er rigtigt jeg har jo en anden politisk opfattelse en dig, så nok derfor!Hahahahaha
Ja også det, og så, at du er så smalsporet, at du ikke kan se at denne regering har gjort alle fattige mennesker endnu fattigere og øget uligheden ganske betragteligt. Hvis du tror, man får point for det, ja........ bob bob bob, hvad skal jeg sige ? Boller fra Kohberg, eller noget......

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 01-08-22 16:28

Citat
og så, at du er så smalsporet
Utroligt at du har et behov for den type kommentarer. Men du gemmer dig bag en profil, og derfor tillader du dig det. Det ses desværre flere og flere steder.

Du er ikke værd at bruge tid på.

Havde du bare været bare lidt kvik, så havde du set at jeg er alm. bruger der ikke sparer point op.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-08-22 17:04

Citat
Du er ikke værd at bruge tid på.
Det er jeg faktisk glad for.

Citat
Havde du bare været bare lidt kvik, så havde du set at jeg er alm. bruger der ikke sparer point op.
Jeg bruger ikke min tid på, om folk er alm. brugere - eller pointsamlere. Det, der interesserer mig, det er deres meninger. Men hvis man er lige så snæversynet som dig, og ikke kan se at denne regering skamrider "de fattige" så er man squ en smalsporet partisoldat.