/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 363 gange
200 point
Dato : 30-06-22 21:32

Hvilket virusprogram vi I anbefale ?

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 210 point
Dato : 30-06-22 22:24

Ingen. Se denne video, hvis du forstår tysk:
https://youtu.be/OVrmwIfluKk
Jeg har under Windows 10 aldrig, brugt andet en den indbyggede defender, suppleret med IObit Anti Malware Free. Jeg har haft forskellige computere i det meste af 40 år nu, og har kun haft 2 mindre angreb af virus, så der er ikke brug for supplerende Anti Virus. Sund fornuft, og hyppig backup er mere nødvendig.
Desuden,tager jeg hver måned en fuld disk kopi og lægger på en ekstern disk, så hvis uheldet er ude og hardwaren fejler, er jeg lynhurtigt oppe at køre igen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-22 22:59

Helt enig med foregående indlæg, dog "nøjes" jeg med den indbyggede Defender.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-06-22 23:08
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-07-22 05:25

Har også kun brugt Windows indbyggede antivirus i flere år, dog sammen med Malwarebytes i premium versionen.
Har, 7-9-13, ikke været ramt af virus, og Malwarebytes skriger op hvis man går til en hjemmeside med snavs.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-07-22 19:42

Jeg har som andre droppet alle de gratis virusprogrammer der hele tiden har pop-ups for at vi skal købe programmet.
Jeg bruger også Defender sammen med deres firewall og øvrige beskyttelser der er i Defender. Jeg har desuden den gratis version af Malwarebytes og de 2 programmer har indtil nu beskyttet mine computere.

bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-07-22 19:54

Tak for svaret Brassovitski.
Og tak til alle I andre for gode svar.