/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
modtager ikke mails?
Fra : ans
Vist : 561 gange
10 point
Dato : 03-07-03 22:46

Jeg svarer på spørgsmål, men modtager ikke en mail, selv om andre har svaret efter mig.
Jeg har husket at sætte "hak" om at jeg ønsker en mail, men der sker ikke noget. Er der en forklaring?

mvh ans

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 20 point
Dato : 03-07-03 22:49

Hej ans - det sker sådan lidt on and off.... Kandu halter lidt på det område. Det eneste jeg kan sige er : at de kommer på et tidspunkt, det sker jævnligt for os alle - og har været sådan det år jeg har været Kandu'er

Karina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-07-03 22:50

heller ikke mig

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-07-03 23:25

jeg får p.t. mails fra kandu men har også prøvet hvor de ikk kom. og så senere væltede det ind.. har hørt om nogen der har modtaget et par tusind mails jeg har dog kun været oppe og modtage 130 en dag efter det havde været nede..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-07-03 23:38

i skrivende stund får jeg ingen - men pytte med det - det er da så hyggeligt at sidde og slette dem igen ......

et par tusind - det var ikke så lidt !!!

Karina

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-07-03 11:49

og inden for de sidste 14 dage er de somme tider kommet dobbelt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 12:24

Mine mails kan også lade vente på sig. Men de dukker da altid op. Nogle gange har jeg også fået mails til spørgsmål, spørgeren har slettet inden jeg når at læse dem !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 04-07-03 14:11

Tak for svaret Fnollerpige.

Så ved jeg det. En anden gang væbner jeg mig så med tålmodighed. Det blev kun til 23 mails, så nu har jeg fået ryddet op.

Sommerhilsen ans