/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Håndskrift på tablet.
Fra : Eyvind
Vist : 165 gange
200 point
Dato : 14-06-22 14:10

Lidt hukommelseshjælp ønskes.
Jeg er på et tidspunkt hoppet ind på et program hvor jeg kan lave og sende noget håndskrift.
Det jeg tidligere havde afprøvet, dukkede op da jeg klikkede på et notesprogram som hedder
"Keep My Notes"
Der er mulighed for at sende og gemme den krusedulle jeg lavede, men jeg mangler viden til at lave en ny krusedulle side.
Hilsen fra "et rodehoved"

Det er lavet på en Lenovo Tab m10

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 200 point
Dato : 15-06-22 07:26

Jeg kan lave håndskrift og lignende på selve tastaturet på min mobilos/ android 11, ved ikke om du skal have en app yil det.
https://play.google.com/store/search?q=handwriting&c=apps

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-06-22 10:06
Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 16-06-22 16:43

Tak for svaret abbaba. Selvom det mere var brugen af det medfølgende program på min nye Lenovo Tablet M10 med Android 10

PS. Jeg har næsten fundet ud af det selv.