/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mine gmails ender i Papirkurven???
Fra : cristian2
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 12-06-22 22:45

Når jeg sender og modtager bestemte gmails fra min laptop, ender de i Papirkurven. Hvad gør jeg for at undgå det? Jeg har lige opdateret Google Chrome, uden hjælp.

Chrome Version 102.0.5005.115 (Official Build) (64-bit)

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 12-06-22 22:56

Jeg har tjekket:
Indstillinger + Filtre/Blokerede adresser - her er de pågældende email-adresser umiddelbart ikke
at finde.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-06-22 12:04

Har du prøvet at oprette et "filter" til pågældende mail!

Åbn din gmail konto i browser, klik på tandhjulet og vælg "Se alle indstillinger" og så vælge "Filtre og blokerede adresser", klik så "Opret nyt filter" og vælg så hvad der skal ske med mail.

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 13-06-22 12:23

Citat
Har du prøvet at oprette et "filter" til pågældende mail!

Tak for rådet, men så vidt jeg kan se, er det eneste jeg har mulighed for i "Opret nyt filter" at videresende til en anden mailadresse - ikke at flytte mails fra Papirkurv til Indbakke, hvilket må være det jeg har brug for.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-06-22 12:51

Nej det kan jeg godt se, der mangler lige en "send ikke mails til papirkurv"

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 13-06-22 13:45

Mine afsendte mails bliver sendt, men arkiveres ikke i "Sendt", derimod i Papirkurven ligesom de indgående mails.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-22 19:07

kan du ikke lave noget der hedder - gem kopi i indbakke.

Måske er det en mobilos der laver det nummer med at slette.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 08-07-22 16:22

Tak for svaret abbaba.