/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Billed og lyd
Fra : jensviggo
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 10-06-22 09:17

Billed og lys følges ikke af på Samsung TV.
På mit 4 år gamle tv følges lyd og billed ikke af, ikke synkroniseret, hvilket er frygtelig irriterende.
Jeg har genstartet min homeboks og min tvboks uden held.
Jeg har fibernet fra yousee.
mvh jens viggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-06-22 09:19

Billed og lyd

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 10-06-22 09:57

Et gammelt TV jeg havde gjorde det samme, men når jeg skiftede kanal og tilbage igen var det synkron.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 10-06-22 13:29

Har du prøvet med en stueantenne? Mit bud er at det er at det er yousee du skal have fat i. Et fire år gammelt TV bør kunne modtage det nye digitale TV-signal gennem luften, derfor synes jeg at du lige skal prøve dette for at udelukke at det er en fejl på TV'et.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 10-06-22 13:36

Husk, den TV-boks som leveres af yousee, og for den sags skyld også andre net-udbydere, indeholder en masse elektronik, bl.a. computerelektronik, som sagtens kan lave den slags problemer hvis der er et eller andet galt.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-22 17:56

Har lige haft samme problem og det gik over efter et par uger.
Tror det har noget at gøre med sende master

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 12-07-22 16:33

Tak for svaret abbaba.