/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Udskiftning af filtre i ventilation ?
Fra : Syswatch
Vist : 133 gange
100 point
Dato : 31-05-22 19:34

Hejsa,
Vi har for nyligt købt et hus fra 2016, og der sidder et Genvex ECO 375 anlæg, og det er begyndt at hyle og naboen siger det er alarmen for filterskift.
Kan man bare købe et tilfældigt filter og skifte dem ud, eller skal man gøre noget andet ?
Har fundet disse: https://filterlageret.dk/20-genvex-filter

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-05-22 19:58

Du er jo først nødt til at finde genvex anlægget i huset, og derefter lokalisere hvor filteret sidder og så pille det/dem ud, for at se hvilke der anvendes i lige netop jeres anlæg.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-05-22 20:25
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-05-22 20:51

Når du skifter dæk på din bil sætter du jo heller ikke traktordæk på. Du checker dækstørrelsen, som her hvor du skal checke filter størrelsen.