/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Mac bruger Word online, ikke app
Fra : Camilla100
Vist : 243 gange
35 point
Dato : 15-05-22 19:29

Hejsa

Jeg har en Macbook med Word, som jeg har købt. Jeg har også Word online. Jeg foretrækker at bruge desktop-appen.
Min Macbook vil nu kun redigere dokumenter i online-versionen. Jeg kan se det, fordi når jeg laver en kommentar, er det online-versionens "kommentar", ikke desktop-appen.

Det startede, da jeg ville gemme et dokument på skrivebordet, som jeg havde hentet online - det kunne jeg ikke. Når jeg trykkede gem som, kom der intet frem. Det fik jeg løst, men nu er alle dokumenter i online-versioner.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Har prøvet alt muligt - også at smide med ting i nærheden, det hjælper heller ikke.

Jeg håber, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe mig videre.

Venlig hilsen
Camilla

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 35 point
Dato : 16-05-22 03:49

bloker den lokale mac udgave i at komme på nettet, du må have en firewall
https://privacysavvy.com/security/safe-browsing/best-free-firewall/

Godkendelse af svar
Fra : Camilla100

Dato : 21-05-22 01:07

Tak for svaret.