/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Mikrofon Zoom H4n
Fra : ppk
Vist : 198 gange
300 point
Dato : 11-05-22 10:29

Hej
Har sådan en Zoom H4n mikrofon med et SD-kort i hvor jeg optager Wav filer på, når jeg så sætter SD-kort i computeren kan jeg se i Folder 01 at filerne hedder STE-000.wav og STE-002 O.S.V.

Endvidere kan jeg se Ændringsdato + Type + Størrelse så langt så godt

Kopierer jeg disse filer over på min computer, så mangler jeg pludselig Ændringsdato og Type samt Størrelse

Har nogen af jer en ide om hvad det kan skyldes ? vil meget have det igen så jeg kan have styr på alle 3 info !

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-05-22 11:35

Det er vel fordi den mappe du kopierer dem over i ikke er sat til at vise denne information.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 11-05-22 12:12

Bille1948

Det kan jeg ikke helt forstå ! fordi min mappe på SD-kort viser alle de tin jeg nu efterlyser, og jeg tager så hele mappen og kopiere og på PC og så forsvinder info om filerne

Så tænker det er meget mystik hvad der sker under vejs

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-05-22 12:29

Prøv nu at klikke på knappen Vis i Stifinder og se, hvad den viser for den pågældende mappe.

Hvilken Windows version bruger du?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 11-05-22 12:34

Bille1948

Bruger Windows 10 på 1 maskine og Windows 11 på en anden maskine, og der er ingen forskel på hvilke maskine jeg lægger det på

Har ikke mulighed for at trykke VIS i Stifinder, men har flere gange kigget for om der stod noget i EGENSKABER men uden held.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-05-22 12:58

I Win 11 er der en Vis i Stifinder - hos mig - og der er 3 vandrette prikker, som du også kan klikke på for at ændre indstillinger.

Min visning viser allerede ændringsdato og størrelse.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 11-05-22 13:01

Når du har åbnet mappen i Stifinder så højreklik oppe i overskrift linjen, der kan du vælge hvad der skal vises.

https://ibb.co/JmpC1Ty

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 11-05-22 21:40

Tak for svaret Klaudi.

Det har jeg godt nok aldrig haft brug for før, at skulle tilføje da det altid har stået der

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-22 09:48

velbekomme

windows gør efterhånden lige hvad det har lyst til