/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Hvordan konverterer jeg til PDF?
Fra : bne
Vist : 294 gange
300 point
Dato : 27-04-22 12:24

Hvis et dokument er skrevet på en MAC, hvordan konverterer jeg så til PDF?
Han (spørger for en ven ) har forsøgt at udskrive til PDF, men det volder problemer når filen skal læses på en PC...... (PC'en melder "There was a problem reading this document (14)" og de første 15 sider er blanke og i et andet størrelsesforhold end resten)

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-04-22 12:27
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-04-22 12:31

Der har altid været problemer med MAC.

Udover online konvertering, må der da være software til MAC, der kan gøre det.

PDF er et veldokumenteret format, så det burde en MAC også kunne lave.

Alternativt en grund mere til at skifte den ud til en PC.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-04-22 15:35
Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 300 point
Dato : 28-04-22 16:24

Jeg har i flere år brugt den glimrende app BULLZIP printer til at udprinte i pdf-format, og BULLZIP findes både i gratis og betalte versioner. Jeg kan se på Bullzips vejledninger, at den ikke findes i en MAC-version, men de skriver også, at der findes en løsning på problemet hos wondershare.com. Jeg indsætter nedenfor et klip fra det sted, hvor jeg har læst om det, måske kan du bruge dette.

Bullzip Doesn't Have a Mac Printer? Here is the Solution

Wondershare PDFelement - PDF Editor is a one stop source of printing files on Windows and Mac (including macOS 10.13 High Sierra). To print PDF, you will only require downloading a version of the PDFelement, rather than two different software like Bullzip PDF Printer.

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 29-04-22 07:31

Tak for svaret Oldboston.