/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problem med Dankort App
Fra : BerndJ
Vist : 327 gange
500 point
Dato : 15-04-22 13:18

Når jeg prøver at enten scanne mit dankort eller indtaste kortoplysningerne i Dankort-appen meddeler appen at den skal have adgang til internettet SELOM DER ER ADGANG - jeg har prøvet via Wi-Fi og direkte via nettet - jeg har afinstalleret appen og installeret forfra - og jeg har genstartet telefonen - intet hjælper. Og alle andre apps har ingen problemer med at finde nettet. What to do??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 15-04-22 14:28

Forhør dig hos Dankort udstederen/banken...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-04-22 17:37

Du kan prøve at læse her:

https://www.dankort.dk/dk/privat/dankort-app/

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-04-22 01:11

Som jeg ser dankort app er den alt for risikapel.
et af forholdene er at hvis din mobil bliver tabt eller stjålet vil uvedkommende have fri adgang til at hæve på dit kort. Med det rigtige fysiske kort kan man nemt spærre det, og større beløb vil kræve kode.
Det er en besværlig unyttig app.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 500 point
Dato : 18-04-22 11:22

Du kan beskrive dit problem til kundeservice via denne formular https://www.nets.eu/dk-da/spforms-popups/Pages/Dankort-Dankort-App-Support-.aspx

eller ringe til deres kundeservice 72 11 20 34 og forklare problemet.

Skulle du være uheldig at tabe eller få stjålet telefonen spærrer du bare dit dankortet på samme måde som hvis det er dit fysiske kort du mister. App'en er meget sikker.

Jeg formoder at du har undersøgt om din telefon opfylder kravene for brug af app. men her er kravene ifølge dankort.dk:

iPhone: version 10.0.0 og op.
Android: version 5.0.0 og op og kun på specifikke telefontyper.
På nuværende er det ikke muligt at få Dankort app på Windows telefoner.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 18-04-22 11:34

Tak for svaret bentjuul.