/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hvad sker der????
Fra : nusnus
Vist : 476 gange
25 point
Dato : 03-07-03 21:59

Jeg er ved at lave en hjemmeside i frontpage, og det gået fint nok, men når jeg bruger tilbageknappen kommer denne linie frem:

file://C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale indstillinger\Temp\FrontPageTempDir\pvw1E.htm

Er der nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig med at få det væk!

Jeg har været i HTML og kigget vores c-drev igennem, men kan ikke finde ud af hvad hulen der er galt.

nusnus

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 04-07-03 11:40

Er der links på den side du har lavet og er det efter at du har klikket på en af dem du vil gå tilbage?

Jeg går ud fra at det er tilbage knappen i Explorer du snakker om?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 04-07-03 12:52

Hver gang jeg skal tilbage til forsiden(index siden), kommer denne meddelse, og den skriver også at der er en syntaksfejl på siden, hvis jeg prøver at rette den, finder den bare en ny fejl.

Ja der er links på forsiden.

Det er tilbage knappen(pegefølsomknap) på en af mine sider, og når jeg trykker på den, sker det.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 04-07-03 14:30

Du har testet siden i en browser (Internet Explorer) og ikke kun i Frontpage?

Hvilken kode ligger der under den pegefølsomme knap?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 04-07-03 14:35

Ja den er testet i web browser, og der er ikke noget galt.

Er det koden i HTML du mener?

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 04-07-03 14:55

Jeps, koden for selve knappen.

Du siger "der er ikke noget galt", men fejlen kommer vel også i Explorer?

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 04-07-03 15:09

nej, fejlen kommer ikke i explorer, når den bliver vist i webbrowser

øhh....jeg er ikke så god til html

Accepteret svar
Fra : hjp1974

Modtaget 25 point
Dato : 04-07-03 15:25

Det vil sige at du kun ser fejlen når du "tester" siden i Frontpage's "Eksempel/Preview"?

Den bedste løsning for dig vil være at teste dine sider i en rigtig browser. Du skal især passe på med at teste links og "gå tilbage" i frontpage, da den ikke nødvendigvis altid vil kunne holde styr på hvilke sider der har været vist.

Så min erfaring er at hvis det virker i en Explorer, så er det et godt skridt på vejen. Så vil du eventulet kun opleve problemer når brugerne anvender andre browsere (Opera, Netscape etc.)

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 04-07-03 15:27

Lige en lille tinge mere.

Du skal tænke dig at "Ekspempel" svarer til "Vis udskrift".

Ligeledes kan man heller ikke bruge funktionen til at teste mere avanceret kode, som f.eks. ASP.

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 04-07-03 16:46

Tak for svaret hjp1974.

Du får hermed de 25 point

Hilsen nusnus