/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
indblæsning/isolering
Fra : kivi
Vist : 262 gange
100 point
Dato : 30-03-22 13:30

sommerhus med lav rejsning . min veninde har et sommerhus som bliver brugt til helårshus nu men der er ikke noget isolering på loftet så det er lidt koldt ,men der er ikke så meget rejsning så det er til at lægge noget op så kan man ikke ved at tage et par tagplader af og så blæse noget ind

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-03-22 13:32

Jo, det kan man da hvis man har noget materiel til det...

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-22 08:01

Et hvert firma der isolerer hulmure kan gøre det, hvis der er plads nok mellem taglægter og loft.
Som "gør det selv" kræver det en blæsemaskine med de nødvendige rør og slanger.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-04-22 07:52

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-04-22 08:45

Velbekom