/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung
Fra : kenwood
Vist : 155 gange
100 point
Dato : 15-03-22 06:22

på samsung telefon er sms besked lavet om til chat besked nogen der ved hvordan man får det fjernet og kommer tilbage til sms besked igen ??

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-03-22 08:39

Nogen gange hjælper det, hvis der sker noget mærkeligt, helt at slukke for telefonen, for igen at starte de op.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 15-03-22 09:02

det hjælper ikke

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 15-03-22 10:00

På min samsungA12 hedder sms app'en 'Beskeder', søg den frem og sæt den til default/foretrukken besked app.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-22 14:01

Du er ikke alene - det gør min nye Lenovo Tablet også.

På startsiden står der hos mig "beskeder" under SMS 7 MMS appen.
Når jeg så starter besked appen og vælger et navn står der start chat.
Og samtidig står der "skriver med "navnet" (sms / mms)

Det minder lidt op Skype opsætningen.

Det generer mig ikke så meget for det er stadig sms / mms jeg har gang i.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-04-22 09:20

Under indstillinger for sms