/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Script-fejl
Fra : x13
Vist : 1352 gange
250 point
Dato : 03-07-03 21:13

havd er der galt når hver gang jeg vil udskrive noget fra en internetside så får jeg denne besked:
Der opstod en fejl i scriptet på denne side

line: 94
tegn: 1
fejl: adgang nægtet
kode: 0
URL: res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/preview.dlg

vil du forsætte med at afspille scripts på denne side

ja nej

Hilsen
x13

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 03-07-03 21:17

Hej x13 Godt spørgsmål. Jeg er spændt på svaret idet det også er sket for mig, selv om det er længe siden

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 21:19

hvad er det for en side du snakker om ...
er det en udskriv knap på hjemme sidene eller ctrl+p ???

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-07-03 21:22

I Internet Explorer>fonktioner>internet indstillinger>avanceret>rul lidt ned og fjern hakket i vis meddelelse om scriptfejl
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 00:12

Ja, følg emesen's råd ( -stovefejl ). Jeg tror problemet er at C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/preview.dlg, altså Windows 'vis udskrift' funktion's dialogbox også gerne vil til fadet. Hvilken browser bruger du ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 07:51

Hej x13

Jeg har, som amatør, gjort det til en vane at anvende STANDARDER i AVANCERET fordi det ikke for mig er muligt, at overskue helt hvad der sker med de forskellige "fluel*rte. Den instilling bevirker at jeg ikke kommer helt galt afsted.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : x13

Dato : 04-07-03 08:46

hejsa
jer bruger explorer 6 og win xp home ed.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-03 12:25

Hos mig er det fonktioner, når der noget der driller.
Emesen.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 12:53

Davvvvvvvsssssssssss Emesen

Ja-selvfølgelig er det det jeg mener. Altså FUNKTIONER-INTERNETINDSTILLINGER-fanen AVANCERET-GENDAN STANDARTER-ANVEND-OK. Det var vist det

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 13:03

Hvis det er ligegyldigt hvilken side på nettet du prøver at udskrive og får denne meddelese om scriptfejl hvergang, er det næppe en fejl i sidens script funktioner!

Da tror jeg snarere det er oprativsystemet eller browserprogrammet der er blevet inkonsistent. Der er nok en diskrepans et sted.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 22:08

Hej x13

Hvis du har fået et svar eller et hint du kan bruge til noget var det så ikke en god idé at få lukket sagen ?

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-03 22:19

ibasa -> Gi' manden en chance. Der er gået godt et døgn siden han spurgte.

Jeg har mange på 'venteliste' selv.

Mvh. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : x13

Dato : 04-07-03 22:28

hej
jeg har prøvet at sætte indstillinger som skrevet men det hjælper ikke så måske det er mit OS eller min explorer
jeg ved det ikke har i nogle forslag.
M.V.H.
x13

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-07-03 22:48

Ok gó idé og god nat

S Rskilde

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 13-08-03 16:12

Hej X13

Har du opdateret din explorer og win xp home... med alle nødvendige servicepacks fra windowsupdate.microsoft.com ??

Det har jeg og jeg bruger også samme setup som dig, men får ingen fejl.

Hilsen

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 13-08-03 16:19

hej igen...

Der er rimelig meget trængsel på http://windowsupdate.microsoft.com/ i disse dage p.g.a. de store viruser som cykler rundt.

Hilsen

Kvolsgaard

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 250 point
Dato : 14-08-03 08:46

Jeg behøver vel ikke spørge om du har scannet for spyware for det har du jo nok, men hvis ikke så tag en onlinescanning her http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 18-08-03 08:56

Hej x13

Hvis dit problem er løst nu, kunne du så ikke være rar at lukke spørgsmålet !!!!

Sren Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : x13

Dato : 18-08-03 19:23

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-08-03 19:27

Selv tak for points. mvh als