/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kalenderprogram
Fra : fleng
Vist : 208 gange
300 point
Dato : 13-03-22 15:58

Jeg har et kalender program fra Ossoft - Det fungerer for så vidt udmærket, men vil også gerne have den på min notebook. Efter 30 dage skal den aktiveres med en kode. så vidt jeg kan se er firmaet lukket og slukket. er der mulighed for at den kan komme til at fungere?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-03-22 17:30

Hvorfor ikke bruge Microsoft Outlook f.eks.
Hvad er det der er så vældig med det omtalte system?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 13-03-22 17:39

Har Outllook , men det fra Ossoft er enkelt og dækker behovet.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-03-22 13:55

Brug den indbyggede kalender i Windows.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 14-03-22 14:28

Jeg bruger kalenderen i min Samsung telefon

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-03-22 16:25

Citat
Har Outllook , men det fra Ossoft er enkelt og dækker behovet.

Så bruger du da bare det og lukker spørgsmålet...

Det ser nu ikke særlig lukket ud:
http://www.mycounter.net/site/ossoft.dk.html

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 14-03-22 16:41

For mig ser det ud som lukket
Spørgsmålet var jo hvordan man det til at virke efter 30 dage:
Ifølge programmet skal man kontakter ossoft. for at få oplåsningskoden Men adressen som der skal bruges er lukket. Ifølge liket i ovenstående udløb hjemmesiden i 2017.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-03-22 18:48

Citat
Ifølge programmet skal man kontakter ossoft. for at få oplåsningskoden Men adressen som der skal bruges er lukket. Ifølge liket i ovenstående udløb hjemmesiden i 2017.

ERGO - der er sikkert en troldmand i blandt Kandu's brugere der har en trylleformular der får tingene til at åbne sig igen efter 5 års nedlukning...
KLART NOK

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-03-22 11:45

Prøv dette hér under menuen "Calendar" :

https://www.timeanddate.com

</MOLOKYLE>