/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Edderkoppen i XP
Fra : hellesally
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 03-07-03 20:39

Hvordan trækker jeg kabalen "Edderkoppen" ud af XP, og ned på en diskette el lign
Med venlig hilsen Helle

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 20:43

højre klik på linket til edderkoppen ... her kommer jeg lidt i problemer da jeg har engelsk men
egenskaber -> find placering og så har du exe filen der burde ikke være mere
(properties -> find target)

normalt ligger den i C:\WINDOWS\system32

mvh
Phylock

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 03-07-03 20:50

Tror jeg ikke at du kan exportere til andere operativsystemer, meningene med spillene som følger med et operativsystem er ikke bare for sjov en har et par meningsfyldte formål, idet de tester vitale funktioner
Mvh OWM

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 03-07-03 21:07

Det kan man godt.
I fortsættelse af "Phylock"
I stifinder>C>winnt/windows>åben system 32>rul ned til edderkoppen/spider>
H-klik>kopier>sæt disketten i>H-klik på disketten (A:)>H-klik>sæt ind>
Nu burde edderkoppen ligge på disketten og kan kopieres eller spilles derfra .
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : hellesally

Dato : 03-07-03 22:41

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : tvet

Dato : 08-07-03 11:24

Det kan man godt bare læs det her.
I stifinder>C>winnt/windows>åben system 32>rul ned til edderkoppen/spider>
Højer-klik>kopier>sæt disketten i>Højer-klik på disketten (A:)>Højer-klik>sæt ind>
Nu burde edderkoppen ligge på disketten og kan kopieres eller spilles derfra .
Emesen.

Kommentar
Fra : tvet

Dato : 08-07-03 11:24

Det kan man godt bare læs det her.
I stifinder>C>winnt/windows>åben system 32>rul ned til edderkoppen/spider>
Højer-klik>kopier>sæt disketten i>Højer-klik på disketten (A:)>Højer-klik>sæt ind>
Nu burde edderkoppen ligge på disketten og kan kopieres eller spilles derfra .
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 16:14

Tvet - har jeg lavet en fejl eller hvad.
Emesen/Eyvind.

Kommentar
Fra : tvet

Dato : 08-07-03 16:48

Ja er det ikke Ligegyldigt 8)

Kommentar
Fra : tvet

Dato : 08-07-03 16:48

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 16:55

8(

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 19:01

Åh ja - det tænkte jeg ikke på - kopiering/distribuering, det er jo ikke lovligt men umiddelbart tænkte jeg ikke i de baner. Det var bare en hjælp til at bruge et Windowsspil på en windowsplatform og det er da også ulovligt, selvfølgelig er det da det - men hva' sket er sket.
Emesen.

Kommentar
Fra : medom

Dato : 20-11-03 15:04

Du kan evt downloade en version på www. solsuite.com