/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Vise alle arkfaner i Excel
Fra : kondivand
Vist : 136 gange
50 point
Dato : 08-03-22 16:20

Kan man justere på linjen med alle arkfanerne, så de f.eks. står i 2 rækker, så man kan ser dobbelt så mange uden at skulle køre frem og tilbage med pilene. Jeg har f.eks. 50 arkfaner, som jeg gerne vil se på en gang uden at søge efter dem.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-03-22 16:40

Det tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-22 17:09

Du kan se 4 gange så mange ved at dele skærmen op.
Træk i toppen af dit vindue ud og op til højre.
Nu kan du åbne arket igen - via windowstasten + e
osv til alle 4 er der.
Endelig kan du koble et par store skærme til og få endnu mere plads.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-03-22 21:06

Nederst lige til venstre for scrool baren i højre side, er der en lille lodret markør, hold musepilen over den til den skifter facon, hold venstre musetast nede og flyt mellemrummet længere mod højre, så den bliver mindre. Så bliver der mere plads til arkfaner.
https://www.dropbox.com/s/b8k12fga9ijb95h/Excel.mp4?dl=0

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-03-22 11:23

Måske du kan bruge dette.
https://da.excel-lib.com/11705629-view-multiple-worksheets

Du kan så udvide dit skrivebord med ekstra skærm. (de er ret billige som brugte)